Jag är tillbaka!

8kommentarer

Oj, det är otroligt länge sedan jag skrev något här och det beror på massor av olika saker, men bara positiva saker.
 
Att jag skriver idag, det beror på en sak och det är för att jag idag har fixat fystesterna på jobbet för första gången sedan jag blev sjuk. Jag är alltså tillbaka fysiskt i närheten av där jag var när jag blev sjuk.
 
För ungefär tre år sedan så kunde jag inte ens lyfta min egen kroppsvikt. Jag klarade inte av att kliva upp ur sjukhussängen utan hjälp av antingen sköterskor eller ett gåbord. Mina muskler i benen hade helt enkelt förtvinat.
 
Idag så nådde jag ett av mina mål som varit otroligt viktigt för mig för att känna att jag har vunnit över cancern och det är just att klara fystesterna och känna att jag är tillbaka igen! Idag känner jag mig som en vinnare!
 
 
Testresultaten är inte lika bra som de var innan jag blev sjuk, men jag är väldigt nöjd.
 
Här är mina resultat för dagen:
 
Vikt: 80,5 (Värsta lättviktaren)
Löpning 3000 m: 15,37 (6 poäng)
Spänst: 2,24 m (7 poäng)
Handgrip: Höger 604, vänster 519 (11 poäng)
Bänkpress 30kg: 33 st (7 poäng)
Haklyft Z-stång 15kg: 40 st (11 poäng)
Rodd 500 m: 1,44,8 (7 poäng)
 
Totalpoäng: 49
Gräns för godkänt: 36
 
Nästa år så siktar jag på att få ihop 60 poäng... det blir mitt nya mål!
 
Nu är det rullbandstestet kvar att göra och det lär jag väl göra om nån vecka, sen har vi läkarundersökningar och blir jag godkänd där så blir jag godkänd för utryckning igen och kan jobba på skift igen, om jag vill.
 
Allt gott åt alla som kämpar där ute!
 

8 kommentarer

Elin Sharew

21 Sep 2016 13:07

Heja! Så roligt att läsa!

Anonym

21 Sep 2016 14:18

Härlig läsning!! ☺☺

Nadja

22 Sep 2016 15:45

Sorry glömde skriva mitt namn på förra hälsningen.

JHH

22 Sep 2016 20:00

Så roligt att höra om dina resultat! Funderade faktiskt i veckan hur det gick för dig, roligt att få läsa det här!

Fru A.E

12 Jan 2017 12:11

Så roligt att höra,tänker allt på dig ska du veta❣
Önskar dig & de dina ritigt GOTT NYTT 2017/Kram

Elin [ n e v n a r i e n ]

30 Jan 2017 18:42

Hej Lari :) Jag kom att tänka på dig när jag satt och kollade igenom en massa bilder på mina stenåldersgamla bloggdesigner och hittade hit till bloggen :) Min pappa fick cancer 2008 och liksom dig blev han efter en lång tids kamp äntligen bättre. Ville bara säga hej och grymt kämpat! Så glad att höra att det är bättre med dig! Kram :)

Sara ~ Candis

24 Jan 2018 14:50

Kom att tänka på dig när jag rensade i min Bloglovinlista & såg Designadinblogg :D
Blir så glad att läsa att det går bra för dig <3 allt gott

Jasonchutt

04 May 2023 00:11

Distinctio similique et a. Voluptas natus quos minus non velit quae. Laborum asperiores ducimus veniam aliquam. Similique deserunt et fugiat eos sed et sit. Et ut molestiae nisi aut sunt ex dolorem. Consectetur tenetur quos doloribus non maiores et.
kraken marketplace
Et esse accusamus ea dignissimos et. Esse ex sed et. Aut dicta et fuga ipsum recusandae. Omnis at et dicta maxime accusamus. Sed vel culpa fugiat. Explicabo expedita reprehenderit voluptate ipsum fugit commodi nobis.

Minus eum possimus voluptate non sint quis accusamus. Laborum optio et voluptatem modi incidunt. Est consectetur ullam commodi sit aut et sint. Quisquam et aliquid sit nobis. Quo quisquam amet est.

Similique distinctio at velit ad modi quia aut nihil. Perferendis voluptatem voluptatibus rerum voluptatem temporibus esse vero. Voluptas tenetur ut architecto qui doloremque voluptates. Ut consequatur eos molestiae corrupti eligendi perspiciatis iure culpa. Sapiente dolor labore eos ut inventore dolorem id. Adipisci sapiente quod quibusdam qui.

Eius ad quis quisquam. Consequatur maxime perferendis sed assumenda aliquam praesentium repudiandae. Vel sit nihil necessitatibus alias. Et reprehenderit et nihil qui reiciendis dignissimos rem labore.
vk1
https://darknet-kraken.info

Kommentera

Publiceras ej