Ibland slår det bara till!

6kommentarer

Ibland så kommer jag på mig själv att stanna upp en liten stund i livet med en enda tanke i huvudet och en otroligt udda känsla inombords...
 
 
Nu har det snart gått 1,5 år sen jag fick mina nya stamceller och jag känner att jag vågar säga att jag vunnit kampen mot "monstret".
 
Den udda känslan som infinner sig inombords, den handlar om att jag börjar fundera på att jag lika gärna kunde varit på "andra sidan" och inte få uppleva allt det där underbara som livet faktiskt erbjuder mig.
 
Jag tror att det är viktigt att faktiskt stanna upp lite i livet som börjar gå mot det där "normala" och faktiskt reflektera över vad man har gått igenom och vad man har klarat av. Det gör att man uppskattar det man har ännu mer.

6 kommentarer

Izabella

11 Apr 2014 19:59

Det är roligt att läsa att du är frisk!

Camilla

11 Apr 2014 20:34

<3

Fru A.E

12 Apr 2014 15:58

Håller med dig & så skönt att "höra" detta det värmer i ♡ ...

thinki.se

13 Apr 2014 07:24

Det är så underbart att du blev frisk! Så himla glad för er! Stor kraam!

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

22 Apr 2014 00:28

HELT UNDERBART!

bente skånskan

22 Apr 2014 22:50

så kul att höra att du bara mår bättre o bättre. Lycka till i livet o hälsa din fina fru från mig.

Svar: Tack Bente! Jag ska hälsa Elin så mycket...=)
Lari Salminen

Kommentera

Publiceras ej