Tillsammans mot cancer!

3kommentarer

Ni missar väl inte cancergalan på Sjuan ikväll?
 
 
Vi fick frågan om att vara med i ett reportage, men med tanke på att vi har varit så mycket i media och nu bara känner att vi vill få landa i vår vardag och att vi inte hade haft orken att ställa upp på ytterligare reportage och dessutom i tv.
 
Visst hade det varit härligt att få dela med sig och kanske få någon att förstå att man kan ta sig igenom en sån här resa, men det finns andra sätt att nå ut till dessa människor och just då kände vi att det var viktigare att vi fick ägna oss åt varandra och ta hand om varandra.
 
Men, det är bra att man väljer att inte fokusera på enbart bröstcancer, utan man lägger fokus på cancer överlag!
 
Hursomhelst, missa inte programmet ikväll...
cancergalan,

3 kommentarer

Fru A.E

01 Nov 2013 15:18

Orkade bara titta till & från - Riktigt bra att de fokuserade på cancer över lag/Kram

Svar: Ja, det var riktigt jobbigt att titta på...men viktigt att inte blunda.Kram
Lari Salminen

Gunilla Lundberg

02 Nov 2013 03:46

Hej från Gotland.Timmen är sen och tyvärr orkar jag inte läsa igenom hela Din blogg.Varje ord jag har läst har dock berört mig mycket.Tacksam att jag hittade Din blogg inatt.Har Ni pengar till den stundande julen??Jag har 5 000:- som jag absolut inte behöver.Inte mycket men kanske ändå.....??Jag utgår ifrån att jag kan lite på Er seriösitet och tillit! Hoppas att vi hörs .......Kramar och en liten puss till Er undersköna son,Ludvig....../Nilla

Svar: Hej Gunilla,
Tack så mycket för en otroligt värmande kommentar.
Det känns bra att mitt skrivande når fram till människor och jag hoppas att det kan hjälpa andra i samma sits i framtiden.

När det gäller ditt erbjudande, så tackar vi otroligt mycket för din omtanke, men vi känner att vi har kommit på fötter tillräckligt för att klara oss och anser att det finns andra som är i ett mycket större behov av de där pengarna än oss nu.

Stora varma kramar från mig och min familj!
Lari Salminen

Fru A.E

04 Nov 2013 12:38

Svar tbx>/b> Näe...Blunda kan man inte göra ...Min ork beror på tuffta tider så att säga - har legat på sjukhus/Kramen & ta hand om dig!

Kommentera

Publiceras ej