O där släppte lite stenar...

13kommentarer

Jag ringde till Dr. H nu på förmiddagen för att fråga honom lite o mitt konstanta illamående som jag har haft sen man satte ut Sandimmunet och då fick vi det underbara beskedet att det nya benmärgsprovet som togs i måndags såg riktigt bra ut! Nu hade han inte fått något svar på biopsin som togs än, men det ska inte vara några problem med det heller.
 
Så, allt ser bra ut i benmärgen och här hemma hos oss blir det nu lite frid och fröjd, en chans för oss att slappna av lite iaf.
 
Illamåendet som jag kännt av kan vara starten till GVH i tarmsystemet, men jag fick ta en engångsladdning med kortison för att se om det kan hjälpa till att stoppa upp det. Jag hoppas verkligen att det hjälper för det är ingen rolig känsla att konstant gå runt och må illa och inte ha någon aptit.
 
Det är tur man har en massa mediciner hemma som man kan ta vid behov, för det hade varit jobbigt att åka till Apoteket varje gång man ska behöva sätta in någon medicin på nytt. Har blivit en del man samlat på sig nu.
 
 
På fredag så blir det telefonmöte med Dr.H och då får vi se vad planen är kommande tid.
 
Just nu så känns allt jäkligt skönt iaf, även om kroppen inte är med till 100% för tillfället, men det ska nog bli bättre det med... små steg!
aml, gvh, illamående, leukemi,

13 kommentarer

Pia

13 Mar 2013 13:07

Gud va härligt att höra. Hoppas ni får ett fantastiskt slut på veckan och att ni får njuta av solen. Kramar

Ulrika

13 Mar 2013 13:17

Vad glad jag blir!!! :)
Underbart att höra...

Anders Eriksson

13 Mar 2013 14:44

Hoppas att allting kommer att bli bra och som du skriver "en chans att slappna av lite iaf". Hoppas att du/ni får slappna av mer!

Linda

13 Mar 2013 15:01

Oj, oj, oj vilken resa du har gjort. Tänk vilken tur att du faktiskt hade den grundkondition som du hade, annars hade det säkert inte gått lika bra som det ändå har jag gjort.

Jag hoppas sannerligen att ni får slappna av ett tag nu, bara vara och försöka komma ifatt lite.

Jag hoppas att resten av resan bara går uppåt nu! Ta hand om er.

Joa

13 Mar 2013 15:35

Fan broder... u give me goosebumps! Härligt!

Katarina N

13 Mar 2013 20:03

Underbara nyheter!!! Många kramar

Beem

13 Mar 2013 20:42

Åhhh underbart. Så roligt att höra att det ser så bra ut.
Sköt om er.
Kram

Ida

14 Mar 2013 09:20

Blir glad att jag hittat din blogg, men också ledsen. Det är bra nyheter, det är ju toppen :D Kör hårt!

Carina M

14 Mar 2013 13:15

Härligt att höra! Fantastiska nyheter !

✫ Fru Eriksson

14 Mar 2013 13:15

Wooohoo...Härligt att höra/Kram på Er!

Gudrun

14 Mar 2013 13:28

YES!!!

Malin

14 Mar 2013 19:23

Vad skönt att höra om positiva nyheter! Det värmer hjärtat att ni som haft det så tungt kan få en tid av stillhet och ro. Njut av det.
M

Anton

20 Mar 2013 08:02

Kämpa vidare, önskar dig all styrka.

Kommentera

Publiceras ej