Barnfritt!

10kommentarer

Ojoj.... i 24 timmmar ska vi få vara barnfria. Elin är på väg upp till Härnösand med Ludvig för att lämna av honom till moster Hanna och kusinerna.
 
Egentligen så hade vi helst av allt velat kunna åka på nån fin restaurang och äta en brakmåltid och dricka goda viner, men med tanke på att jag inte har det immunförsvar jag behöver än så blir det en lugn kväll hemma tillsammans istället. Men vi tänkte iaf skåla i lite bubbel och sen dricka nåt glas vin till maten.
 
Dock så känns det lite konstigt att vi ska vara utan Ludvig, och speciellt för Elin som inte har varit utan honom något alls senaste halvåret i stort sett.
 
Men det är nog ganska så bra för oss att vi får lite tid tillsammans, och imorgon då kan vi sova så länge vi vill och dricka kaffe på morgonen och äta en god stadig frukost tillsammans, fast något säger mig att vi kommer vakna runt 7 ändå av oss själva, för det är vad vi är vana vid nu.
 
För er som vill läsa lite mer om Ludvig och se några bilder och filmklipp så kan ni kika in på Elins blogg om ni inte har varit där innan: underbaradag.wordpress.com
 
Nu ska jag ordna lite här hemma innan Elin kommer hem!
barn, kärlek,

10 kommentarer

Katarina

16 Mar 2013 16:56

Hoppas ni får en underbar kväll och morgon!! Kan inte tänka mig en bättre plats än hos er att leka restaurang på :)

Beem

16 Mar 2013 17:40

Så mysigt det låter.
Jag önskar en en riktigt fin bf-helg............säger man så om barnfritt hihi.
Vilka underbara bilder på Ludvig i Elins blogg. Snacka om en som funnit sin egen stil.

Malin

16 Mar 2013 21:23

Vad skönt för er att få rå om varandra i lugn och ro en stund.

✫ Fru Eriksson

17 Mar 2013 10:52

Wooohoo Såååå mysigt det låter.
Jag önskar en en riktigt fin barnfri-helg/Kram på Er

Elins blogg är jättefin ♥

Madelen

17 Mar 2013 11:16

Hoppas ni njöt ordentligt, och hade en fin kväll!!

Izabella

18 Mar 2013 18:15

Roligt att ni äntligen kan tillbringa lite tid med bara varandra :-)

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

18 Mar 2013 23:49

Det lät ju helt amazing. Hoppas det blev en kanonbra stund tillsammans. Kram

EliiSA

20 Mar 2013 05:33

Underbart! Hoppas allt blev lyckat och att ni kunde sova!!!..... <3 Puss

Cassie

27 Mar 2013 11:02

Hej!

Du har säkert fått hundratusentals såna här kommentarer men det skadar aldrig att känna sig uppskattad ;). DDB har hjälpt mig i flera år när jag har startat bloggar och min lillasyster lever på den hemsidan - tack snälla för hjälpen. Jag slutade blogga ett bra tag för att börja nu igen och såg att du hade fått cancer, livet är vackert men inte rättvist. Ha det bäst och tack för all hjälp och vägledning. Utan din hemsida hade min nya hemsida/blogg för kören aldrig varit möjlig. Du har hjälpt inte bara mig utan några härliga 10-12 åringar i Västra Göteborg.

Krya
Cassie

Beem

28 Mar 2013 14:27

Jag vill önska dig och din familj en riktigt Glad Påsk.

Svar: Tack detsamma till dig och din familj!
Lari Salminen

Kommentera

Publiceras ej