Motivator #1

5kommentarer

Att ligga på sjukhus så här lång tid på raken innebär att man saknar alla nära och kära, men det finns en liten filur som jag saknar extra mycket och det är självklart Ludvig, min storsta motivation till att komma i form och få komma hem!
 
Det händer så mycket med honom just nu och jag är så glad att Elin skickar lite bilder då och då och sen så passar vi på att skypa lite då och då med, fast Ludvig tycker inte det är så himla intressant.
 
Jag saknar honom enormt iaf, och hoppas att jag får komma hem i veckan så jag kan få kramas och gosa med honom igen!






5 kommentarer

Jennie Rudholmer

09 Jun 2013 21:57

Vilken otroligt söt liten charmknutte! Förstår att du längtar!
Hoppas du snart är hemma igen o får krama din familj!

Svar: Tack! Är så makalöst stolt över att han är min son... vi lyckades så bra tycker vi! =)
Lari Salminen

Fru A.E

09 Jun 2013 22:47

Sötnosen...Förstår att du längtar & håller tummarna för att du kommer hem snart/Kraaaam

jarmo salminen

10 Jun 2013 06:47

Vilken fin kille fafas gulle ha blivit, när skall vi ses ?

Svar: Ja, bara pappa Lari får komma hem så ska vi se till att ses!
Lari Salminen

Pia

10 Jun 2013 08:12

Jisses va tiden går. Va stor han blivit. Håller tummarna för att du får komma hem snart. Är säker på att de där hemma saknar dig minst lika mycket som du saknar dem.

Svar: Ja, han bara växer o växer... stor pojk nu!
Lari Salminen

Beem

10 Jun 2013 18:15

Åhhh vad säger man - vilken underbar liten kille ni har. Så fin bilder.
Håller tummarna hårt för att du snart är hemma hos dina kära.

Kommentera

Publiceras ej