Sleepless in Umeå

10kommentarer

Ja igår var en riktigt bra dag, kändes bra i kroppen och behövde inte någon tupplur på dagen utan härdade ut tills det var dags att lägga sig.
 
Hade slängt i mig mina sömntabletter och väntade bara på att John Blund skulle komma och kasta sömnpulver i ögonen på mig, men icke!
 
Jag låg och vred och vände på mig hela natten igenom, tror att jag kanske sov ett par timmar på hela natten och det känns idag.
 
Kan det kanske bero på att jag ätit mer mat igår så att man hade överskottsenergi eller var det bara så att kroppen inte kunde finna ro? Jag vet inte, jobbigt var det iaf att känna att man är trött men inte kan somna ordentligt.
 
Men det kan vara ett bra tecken med, att kroppen börjar vakna till liv och att man vill härifrån, hem till sin egen säng och lya!
 
Det är så mycket som vi vill och hoppas att hinna med att göra under 2013, men det gäller att skynda försiktigt för vi måste hinna med att bearbeta allt som har hänt. Hela grejen med min sjukdom, allt med vårt drömhus som blev en mardröm och så mycket mer saker.
 
Tillsammans går vi starka ur det här och växer som människor och familj, det är jag helt övertygad om!
aml, leukemi, sömnlöshet,

10 kommentarer

Anonym

07 Jan 2013 16:31

Bästa nyhet ! <3

Annchristin Strandlund,

07 Jan 2013 16:45

Blir så glad då du skriver till oss alla, ett tecken på att du är piggare. Försök att inte tänka så mycket på huset och andra saker, det ordnar sig. Det är inte bara kroppen som ska läka, utan även ´knoppen`. Hälsa
Ludvig från Polar (som är hos morfars den här veckan)
Nu blir det bättre för varje dag, snart är ni hemma.
Kramar från Näsåker.

Malin

07 Jan 2013 19:19

Härlig läsning!!! hoppas du sover bättre nästa natt och du har så rätt... tillsammans är ni starka och växer som familj och människor!

Anonym

07 Jan 2013 20:51

Sov så gott inatt! Längtar tills ni kommer hem! Kram

✫ Fru Eriksson

07 Jan 2013 22:17

Underbart ju...
ZzzZzzZ gott inatt /Kram

Maria Bergman

07 Jan 2013 22:49

Hej Lari,

Har varit inne på Designa Din Blogg många, många gånger o har använt dina kunskaper så mycket.

Ikväll, efter att jag återigen hade fått så bra beskrivningar o instruktioner från din blogg -så bestämde jag mig för att jag ville skriva ett litet "Tack-inlägg" på din blogg...

Jag hittade inga kontaktuppgifter... däremot så fick jag läsa vad du genomgår just nu och allt du har valt att dela med dig av....

Det skär i hjärtat och tårarna rinner... vi har aldrig träffats, känner inte varandra och jag är en helt okänd människa för er... det enda jag kan säga är att som medmänniska så känner jag en oerhörd sorg för vad du och din familj går igenom...

Mitt motto brukar vara att "allt som sker -finns det en mening med, det gäller bara att se den". Nu undrar jag själv och kan verkligen inte se meningen alls och ifrågasätter vad har jag menat i alla år med just detta ordspråket, om det ska behöva vara på detta viset...?!

Varma hälsningar till dig o din familj.

..... Maria Mii Bergman


Linda

07 Jan 2013 22:53

Du stärker andra också genom att dela med dig av allt. Hoppas även vi läsare kan ge dig styrka genom att finnas här och önska dig allt gott. Håller tummarna att allt fortsätter framåt i positiv anda!

jarmo salminen

08 Jan 2013 12:01

Små steg i taget, skynda långsamt ni har hela livet framför er.

Gudrun

08 Jan 2013 12:55

Yes!!!! Jag visste att det skulle gå vägen :-)
Kram till dig och din familj

Beem

08 Jan 2013 14:33

Det är så fantastiskt att läsa det du skriver. Det lyser en klar stjärna i horisonten och där framme är du snart vid ett friskt liv. Det tar sin lilla tid men det kommer.
En stor kram med styrka.

Kommentera

Publiceras ej