Vår solstråle i mörkret

8kommentarer

Mitt i allt mörker som har drabbat oss, så finns det en liten solstråle som verkligen lyser upp vår vardag, och det är Ludvig.
 
Vi har sagt det flera gånger att hade vi inte haft Ludvig så hade den här resan varit så otroligt mycket jobbigare, men han kom till världen i alldeles rätt tid.
 
Cancer, ett mögelskadat hus, rättsliga processer, pressad ekonomi... allt sånt blir så mycket lättare att hantera när man har Ludvig, för han bjuder oss dagligen på massor av skratt och leenden, dessutom så har han gjort att det blir lättare för Elin att fokusera på annat än bara min sjukdom.
 
Mamma och pappa älskar dig Ludvig Nils Pauli Salminen, det ska du veta!
 
barn, familj,

8 kommentarer

Anne

24 Nov 2012 23:48

Så fin liten kille ni har Grattis !!

Svar: Ja han är helt underbar!
Lari Salminen

thinki.se

25 Nov 2012 08:50

Underbara bilder på honom!

jarmo salminen

26 Nov 2012 08:38

han är så jäkla fin min sonson.

Svar: Världens bästa är han!
Lari Salminen

☆ Fru Eriksson

28 Nov 2012 10:21

Ljuvlig liten grabb/Puss på kinden

Hanna Of Sweden

28 Nov 2012 22:24

otroligt söt! ^^ nu har du verkligen något att kämpa för... :)

Svar: Han är mitt allt! (och min fru också...)
Lari Salminen

Anonym

14 Dec 2012 22:45

Sänder många styre kramar!
Du fixar detta.
Elin, söte Ludvig och du kommer få det kanon bra igen ska du se!
Efter motgång kommer medgång!

Kram


Wiilow [Foto Tankar Känslor]

14 Dec 2012 22:46

Sänder många styre kramar!
Du fixar detta.
Elin, söte Ludvig och du kommer få det kanon bra igen ska du se!
Efter motgång kommer medgång!

Kram

Svar: Tack så mycket för omtanken!
Lari Salminen

tove

19 Dec 2012 13:49

Fan Lari, jag hade ingen aning!! Gick in på ddb idag för att hämta lite inspiration för att göra min egen bloggdesign, precis som jag brukar.

Du är min förebild inom bloggvärlden, du har hjälpt andra utan att be om något tillbaka!


Hoppas så innerligt att du ska vinna denna kampen, du och din familj förtjänar att ha det bra! STOR kram!!

Kommentera

Publiceras ej