Ett svar från min donator!!!

9kommentarer

För er som inte är vänner med mig på Facebook, så har ni inte fått reda på den otroligt häftiga grejen som hänt...
 
Jag har fått ett mail av min donator, ett svar på mitt brev som jag skickade!!!
 
Det kom som en total överraskning för mig med tanke på att jag hade fått reda på av mitt sjukhus att jag inte skulle kunna få ett svar av honom förrän tidigast två år efter min transplantation. Det innebär i december någon gång.
 
Men, gissa om jag blev förvånad när jag ligger i soffan med Elin en kväll och slötittar på tv när det trillar in ett mail med rubriken: A message from your friend in the UK
 
Först så tänkte jag att det är ytterligare ett spammail av något slag där jag har vunnit några miljoner eller så... men av någon anledning fick jag en känsla av att jag borde öppna mailet och läsa.
 
Ganska så snabbt insåg jag att det var ett mail från min donator... jisses vilken lycka.
 
Förmodligen har han hittat min blogg när han googlat på mitt namn och där fått tag i min epost... han var tydligen lite otålig han med...=)
 
Vi började att skriva lite med varandra på Facebook, och det är otroligt skön kille och det är ett rent nöje att få lära känna honom bättre.
 
Jag ville bara dela med mig av detta till er...

9 kommentarer

jennie

07 Oct 2014 15:47

Fantastiskt 💜

Fru A.E

07 Oct 2014 16:19

Wooo,Lari fantastiskt förstår att det känns ♡ ...
Tack för att du tänkte så som du gjorde för...Jag är ju inte alls på Fb!

Camilla

07 Oct 2014 23:04

Underbart <3

Maria

08 Oct 2014 01:07

Vad härligt ! Förstår att det betyder mycket.

Maria

08 Oct 2014 01:07

Vad härligt ! Förstår att det betyder mycket.

Maria

08 Oct 2014 01:07

Vad härligt ! Förstår att det betyder mycket.

Caiza

08 Oct 2014 08:27

Vad häftigt!! Jag har oxå funderat på att knåpa ihop ett brev till min donator, men det är så svårt att veta vad man ska skriva!
För hur tackar man någon som har räddat ens liv??

Men verkligen jättekul att du fått kontakt med din donator! (:

Svar: Ja, det är svårt det där... men samtidigt så är det väl kanske bättre att börja med att skriva något.Min donator ser sig inte som någon hjälte eller så, utan han hoppades bara att kunna hjälpa en medmänniska.
Lari Salminen

Caiza

08 Oct 2014 08:27

Vad häftigt!! Jag har oxå funderat på att knåpa ihop ett brev till min donator, men det är så svårt att veta vad man ska skriva!
För hur tackar man någon som har räddat ens liv??

Men verkligen jättekul att du fått kontakt med din donator! (:

Mike

08 Oct 2014 09:09

Härligt!

Kommentera

Publiceras ej