Sushicravings!

6kommentarer

För första gången på närmare två år så fick jag äntligen äta sushi. Sen jag blev sjuk så har jag inte fått eller så har jag inte vågat äta sushi, pga risken att bli magsjuk.
 
Men, i helgen så fick vågadejag mig äntligen på att äta sushi och gott var det, även om jag inte var helt nöjd med hela paketet, men till stor del så var det riktigt gott och nu kommer vi äta sushi lite oftare!
 
 
Nu är det ett par saker kvar som jag har saknat som bara den, och det är kebabtallrik och sen så att få äta en riktigt fin bit oxfilé som är medium rare.
 
Febern som slog mig förra veckan var en biverkning av vaccinationen som jag hade fått, för jag gick och la mig tidigt på kvällen, sov en god natt och vaknade utan feber. Skönt att det inte var något annat!
aml, leukemi, livet, sushi, återhämtning,

6 kommentarer

Jennie

02 Oct 2013 19:12

Härliga tider Lari!!
Gläder mig åt dina framsteg. Må så gott!! Kram från Jennie på Vipan.

thinki.se

05 Oct 2013 06:38

Tur att febern gick över snabbt och att det berodde på sprutan.

Ha en underbar helg där uppe i norr!

Carina

05 Oct 2013 10:31

Hej. Så skönt att höra att även du blir bättre. Caizas benmärgsprov i sep var ua. Bara att njuta!! Vill bara säga att om ni är i Jämtland och är sugen på sushi så har vi ett helt otroligt ställe med det:-) MIKADO heter det och man måste beställa i förväg för att få bord men jag rekommenderar det varmt och ni kommer inte att gå missnöjda därifrån om ni åker dit. // mvh Carina

Svar: Hej!Vad härligt att höra att Caizas benmärgsprov var ua. Har skrivit till henne på facebook, men inte fått något svar, men nu så fick vi ju veta att allt ser bra ut!
Ja Mikado har vi hört talas om, får se om man åker dit nån gång.
Lari Salminen

Fru A.E

06 Oct 2013 14:41

Härligt Lari ....
/Kram

Anonym

12 Oct 2013 10:43

Hej Lari!
Jag transplanterades för 4 år sedan och lider nu svår hud gvh. Du nämnde att du solats för din hud gvh. Hur blev resultatet? Hur var din hud gvh?
Maila gärna mig om du orkar på [email protected]

Vh
Hannes

Beem

20 Oct 2013 21:32

Små steg framåt. Så härligt att höra.
Sköt om dig och din fina familj.

Svar: Tack så mycket!Vi gör allt vi kan för att njuta av det goda här i livet!
Lari Salminen

Kommentera

Publiceras ej