Fars dag!

3kommentarer

Idag är det fars dag, min dag och många andra fäders dag!
Förra året när det var fars dag, min första, så var framtiden otroligt oviss, men nu så ser framtiden så mycket mer ljus ut och det känns fantastiskt!
 
Jag har aldrig varit någon som gillar sådana här dagar, jag tycker inte att man ska behöva en speciell dag för att hedra en far, mor eller liknande, utan det ska man kunna göra alla dagar på året.
 
När Elin frågade vad jag ville ha på fars dag, så sa jag att jag inte ville ha något alls, men jag fick faktiskt sovmorgon och gott kaffe och det räcker så himla väl för mig!
 
Jag har redan min största present i livet och det är Ludvig, mer behövs inte för att jag ska känna att jag är en uppskattad pappa!
 
Sen är det självklart så att det känns lite extra speciellt ändå när man tänker på det faktum vad man har gått igenom och att jag kan sitta med Ludvig i famnen en sån här dag och verkligen få njuta av livet, men jag försöker att uppskatta det så ofta jag bara kan!
 
 
barn, fars dag,

3 kommentarer

Fru A.E

11 Nov 2013 15:31

Så fint inlägg & jag håller med dig...
Gillar din mening " att jag kan sitta med Ludvig i famnen en sån här dag och verkligen få njuta av livet, men jag försöker att uppskatta det så ofta jag bara kan" - Härligt/Kram

Pst Ljuvligt foto på din fina son <3

skåne grannen

13 Nov 2013 09:49

Hoppas du fick en underbar dag m lilla prinsen på fars dag. Men det vet jag att du fick. Vill inte ni ska flytta , men så klart ska ni ha större plats . Tur att jag kan följa er kamp här o skicka en hälsning från Doris till Ludvig.Kram till er alla tre.

skåne grannen

13 Nov 2013 09:49

Hoppas du fick en underbar dag m lilla prinsen på fars dag. Men det vet jag att du fick. Vill inte ni ska flytta , men så klart ska ni ha större plats . Tur att jag kan följa er kamp här o skicka en hälsning från Doris till Ludvig.Kram till er alla tre.

Kommentera

Publiceras ej