Vecka sju!

7kommentarer

Ja, inte trodde jag att det skulle bli en långbänk av detta, jag trodde inte att jag överhuvudtaget skulle behöva vara inlagd någon längre tid alls efter våra tio veckor här i Umeå, men vad kroppen och sjukdomen gör, det kan man inte styra över.
 
Sjunde veckan är det nu, och jag kan inte ens beskriva hur less jag är på att vara här, hur mycket jag saknar livet där hemma och framförallt hur mycket jag saknar familjen, framförallt Ludvig och Elin!
 
Dock så går det framåt, senaste veckan har det tagit en ganska så tydlig vändning och de senaste dagarna har nästan varit drägliga.
Problemet är att man inte vågar ropa hej på något sätt, för saker och ting kan vända snabbt,men läkarna är nöjda över utvecklingen just nu och nu kan vi bara fortsätta avvakta och hoppas att det fortsätter att bli bättre.
 
Ja, ett kort inlägg, men det finns inte så mycket att skriva om just nu, jag återkommer med lite mer senare.
 

7 kommentarer

Fru A.E

29 May 2013 17:37

Så glad att höra ifrån dig & jag förstår att du är less :(
Hoppas & tror att du snart är hemma igen hos din fina lilla familj/Kryis -Tröste-Styrke Kramar!

Beem

29 May 2013 19:18

Vilken glad överraskning idag när jag tittar in i din blogg. Så roligt att få några ord från dig.
Jag förstår om du är trött på sjukhuslivet.
Det låter ju positivt så du är snart hemma hos dina kära.
En stor kram med massor av styrka.

Jessica

30 May 2013 10:45

Gött att få se att skrivit igen, lite doc men ändå skönt o få höra av dig :) Jag följer dig noggrant! Själv ligger jag inne på sjukan inför min transplantation som blir i nästa vecka, den 5 juni :)))
Mycket funderingar och rädsla om hur det kommer att bli:(
Men jag tar det som ett arbete som MÅSTE göras, har inget annat val.
// Jessica

Svar: Lycka till med din transplantation, det kommer säkert gå bra. Det är en tuff tid som väntar, men med en sund och positiv inställning så kommer det gå bra ska du se! Var ligger du nånstans?
Lari Salminen

jarmo salminen

30 May 2013 16:46

Det är en lång väg men det går vägen.

Anonym

30 May 2013 17:22

Hej,
så skönt att du orkar skriva igen. Jag känner dig inte men har läst din blogg fortfarande. Kämpa på!
Viola

thinki.se

01 Jun 2013 03:37

Tankar och uppmuntran till dig!

Izabella

02 Jun 2013 16:46

Du är en riktig kämpe, det kommer att bli bättre, håll ut och kämpa på!

Kommentera

Publiceras ej