Utskriven och på hemmaplan!

4kommentarer

Ja, dagen kom tilll slut då jag blev utskriven från sjukhuset. Det blev tio veckor totalt som jag var inskriven och ännu är jag inte helt hundra än, men tillräckligt bra för att få vara hemma och bli frisk här istället för att ligga på sjukhuset och vara ifrån familj och vänner.
 
Nu är det provtagning i Sundsvall och ett besök i Umeå varje vecka tillsvidare för att hålla koll på att allt håller sig som det ska.
 
Det här med tarm-gvh som jag haft är något som det finns otroligt lite forskning på och det är alltid väldigt svårbehandlat för varje patient svarar olika på olika behandling.
Men nu är det värsta avklarat och förhoppningsvis så har jag klarat av alla bekymmer och problem för gott nu!
 
Just nu så gäller det för mig att hitta in i vardagen igen och att bygga upp kroppen på nytt, för som jag har sagt innan så har jag tappat enormt mycket muskelmassa och det tar tid att bygga upp igen.
 
Dock så hoppas jag att orken och krafterna kommer tillbaka snart, för det skulle vara så underbart att få njuta av resten av sommaren och kunna umgås med vänner och släkt med mycket grillning och så och givetvis leka en massa med Ludvig!
 
(Mina älsklingar)
 
(Kärlek!)
 

4 kommentarer

Sean Westerlund

26 Jun 2013 23:11

Jag ber för dig bäste Lari! Du ska se att krafterna kommer snart och att detta blir en av de bättre somrarna, hoppas vi ses snart ! Kram

Svar: Tack Sean!Jag hoppas verkligen att det här är sista vändan som inlagd, nu vill jag börja leva igen!
Klart att vi ska ses snart med!
Kram
Lari Salminen

Anonym

26 Jun 2013 23:40

Vända blad,där finns både lugnet ,orken,lekar,sommaren,möten,en lycklig framtid.Kärleken från alla håll omringar dig/er redan.

Svar: Ja, vända blad är precis vad vi gör!
Lari Salminen

Fru A.E

27 Jun 2013 16:23

Så glad för er skull & visst är det att "vända blad"...
Önskar dig & din fina familj en härlig sommar/Kram

Svar: Tack så mycket snälla du!
Lari Salminen

thinki.se

30 Jun 2013 14:43

Så glad för er. Var rädda om varann och njut av sommaren!

Kommentera

Publiceras ej