Tystnad, numera positivt!

7kommentarer

När jag låg på sjukhuset och fick behandling eller låg och var dålig, så innebar tystnaden på bloggen att jag inte mådde bra. Nu är det tvärtom, nu är det tyst på bloggen för att jag mår bättre och fyller mina dagar med annat än att skriva på bloggen.
 
Nu så njuter jag av att vara hemma med familjen och sakta men säkert börjar vi hitta på saker under våra dagar och hälsa på vänner och bekanta.
Vi försöker att börja leva lite igen, även om det tar lång tid innan jag har orken att hitta på en massa saker hela tiden, men det blir bättre och bättre dag för dag.
 
Vi har hunnit med att ha lite grillning, hälsat på jobbet, åkt och kikat på lite hus och bostadsområden för att finna lite inspiration och spåna lite på var vi vill bosätta oss i framtiden när den tiden väl kommer.
 
Jag åker just nu till Umeå en gång i veckan och har provtagning i Sundsvall en gång i veckan, men alla prover ser bra ut nu och allt verkar gå åt rätt håll. Nästa vecka blir förhoppningsvis sista gången jag behöver åka upp veckovis, och kan glesa ut det till varannan vecka istället.
 
Fokus ligger dock på att få tillbaka musklerna som jag tappat senaste månaderna, men det tar sig det med, sakta men säkert.
 
Det är skönt att få njuta lite av livet igen!
 
 

7 kommentarer

jarmo salminen

08 Jul 2013 19:36

Härliga nyheter.

Fru A.E

08 Jul 2013 19:40

Underbart Lari...Så glad för er skull/Kram Annmi

Linda

08 Jul 2013 20:07

Det var fint att läsa. Jag håller tummarna för er.

Beem

09 Jul 2013 09:52

Så fantastiskt det låter. Fortsätt att vara tyst hihi.................även om jag vill läsa om dig.
Ha en riktigt fin sommar och njut tillsammans med din fina familj.

Izabella

10 Jul 2013 16:47

Roligt att tystnaden på bloggen beror på att du är upptagen med livet, familjen, tankar och planer på nytt boende!

thinki.se

13 Jul 2013 21:26

Så himla glad för eran skull!

Cecilia

15 Jul 2013 19:51

Skönt att höra! Det var så kul att ses, kram Cecilia & Ulrik

Svar: Ja detsamma, hoppas vi ses snart igen!
Lari Salminen

Kommentera

Publiceras ej