Trött, tröttare, helt slut!

13kommentarer

Tänk vad en natt med dålig sömn kan förstöra en helt...
 
I normala fall, så klarar man väl av att inte sova så bra en natt eller två, det har man ju varit med om på jobbet om inte annat.
När man redan är slut både fysiskt och mentalt så är en natt med dålig sömn katastrof, det har jag upptäckt idag.
 
Igår så kände jag mig riktigt trött på kvällen, så jag tänkte att jag skulle hoppa över sömntabletterna som jag har tagit varje natt ett bra tag nu. STORT misstag!
 
Jag lyckades aldrig komma ner i någon djupsömn utan låg mest och var halvvaken hela natten igenom och när klockan väl ringde så skrek varje liten cell i kroppen att den var trött.
 
Hela dagen har jag gått som i en dimma och när jag väl försökt att vila så har jag inte funnit någon ro, utan har nästan har en "utanför kroppen uppplevelse" istället... typ att kroppen och själen inte har hört ihop. Lite läskig känsla om jag ska vara ärlig.
 
Dagen i sig har annars bjudit på min andra "solsemester", den här gången hela sju sekunders solande.
 
Sen har vi lagt upp en "plan" tillsammans med läkaren, och den är att vi ska få åka hem på onsdag nästa vecka, under förutsättning att allt fortsätter att gå bra med CMV och GVH och alla andra komplikationer som har uppstått.
 
Som det är nu så har jag mängder av mediciner som täcker upp allt som bara går att täcka upp, men vi vågar inte tro eller hoppas på något egentligen för det innebär bara en stor besvikelse om vi inte får åka hem på onsdag.
 
Men, OM vi får åka hem, då får vi iaf fira Ludvigs första födelsedag hemma, för han fyller ju ett på torsdag. Vilken underbar födelsedagspresent det hade varit för honom (mest oss).
 
 
Ikväll så kommer jag ta mina sömntabletter och jag skall sova så jäkla gott!
PUVA, Umeå, medicin, trötthet,

13 kommentarer

Kristina Löfgren

01 Feb 2013 19:50

<3

Anonym

01 Feb 2013 21:14

Vilken söting!!! :)

Camilla

01 Feb 2013 21:18

<3

Annchristin Strandlund

01 Feb 2013 21:52

Vilket charmtroll ni har, man blir glad. Hoppas verkligen ni får åka hem på onsdag och fira 1-årsdagen. Ta du dina piller och sov så gott. Kramar från Näsåker.

Lizzie

01 Feb 2013 22:44

Hjärtskärande och läsa vilken evig kamp:-( , men du är så stark. Och jag hoppas och ber att du blir bättre och får komma hem.
Grattis på födelsedagen i förväg till ert lilla charmtroll.
Stor kram

Lena

01 Feb 2013 22:46

Åh vad jag lider med dig/er!
Nu får det vara slut på allt elände!
Vi håller alla tummar o tår att ni får åka hem på onsdag, då kommer jag med tårta till er på torsdag! :)
Kämpa på Lari!!
Massor med styrke Kramar!!

Edith

01 Feb 2013 23:48

Jag hoppas verkligen att ni får åka hem till Ludvigs födelsedag. Håller fingrarna i korss här i Bra! <3

Ritva

02 Feb 2013 06:43

Jo kolme hammasta ja kaikkia pitää näyttää :D
Halit molemmille!

jarmo salminen

02 Feb 2013 07:10

Vilka taggar !

✫ Fru Eriksson

02 Feb 2013 10:32

Blir sååå rörd & berörd....
Håller mina tummar så de blir blå att ni får komma hem till lillprinsens första födelsedag,han är sååå söt/Kram på Er!

Beem

02 Feb 2013 11:45

Var inte rädd att ta sömntabletter. Du behöver sova för att ladda orken. Tids nog klarar du dig utan dom.
Jag håller tummarna får att det blir 1-årskalas hemma.
Jag blir helt betagen i denna underbara lilla kille - "vill nypa sinderna"

Inger Maryissa

02 Feb 2013 15:11

Hoppas sömnen blir bättre nästa natt, för sömnen behöver du verkligen
Och håller tummarna hårt för att du får åka hem på onsdag.
Kan tänka mig att du och din mysiga lilla familj ser fram emot det, och dessutom så är det Ludvigs första födelsedag.
Så söt bild på honom
kram

En drabbad!

04 Feb 2013 16:14

Idag är det internationella cancerdagen.
Jäkla skitsjukdom!!

Kommentera

Publiceras ej