Njurproblem...

5kommentarer

I tre veckor har jag haft bekymmer med att det jäkla BK-viruset har hittat tillbaka, eller det är iaf vad man tror att det är.
 
Konstanta kissningar vilket innebär att jag går upp typ 5-6 gånger varje natt för att kissa, och då kissar jag blod.
 
Pratade med en av läkarna uppe i Umeå idag och hon sa det att mina njurar mår inget vidare just nu, höga värden på de prover som tagits, och de valde att minska ner på lite mediciner.
Det är ju inte så konstigt att njurarna tar stryk, det är mycket mediciner man äter och sen hjälper det inte ifall det nu är så att jag har BK-viruset, det sätter ju sig på njurar och urinvägarna.
 
Hur som helst så är det jobbigt iaf.
 
I övrigt så väntar jag på att åka upp på fredag, då blir det tandläkarbesök vilket jag verkligen behöver för jag har hemska ilningar i tänderna nu. Får hoppas att man inte har för många hål efter all läsk och godis som ätits under tiden man inte haft nån större aptit uppe i Umeå och det enda man fick i sig var sötsaker.
Sen är det förståss tremånaderskollen som kommer ge lite mer svar på hur det har gått med transplantationen och om jag har några egna celler eller om det finns några cancerceller kvar. Kommer bli en veckas väntan sen på svar då man kommer gå och fundera över provsvaren och hoppas att det inte är några negativa besked.
 
Men, chimersimen som har tagits varje vecka har sett bra ut, helt utan avvikelser så det kommer gå bra!
biverkningar, virus,

5 kommentarer

Lina

26 Feb 2013 18:36

Hej Har följt din blogg sen du startat den, men aldrig kommenterat.Ville bara mest bara kika in och ge dig en *kram*. Kämpa på!

Anna

26 Feb 2013 20:09

Jag har läst din blogg ett tag och jag hoppas verkligen att allt blir bra med dig!

Kämpa på!! Kram!

Camilla

26 Feb 2013 21:57

Kram <3

✫ Fru Eriksson

27 Feb 2013 09:30

Förstår att det är jobbigt & lider med dig :(
Men...Din sista mening
" Men, chimersimen som har tagits varje vecka har sett bra ut, helt utan avvikelser så det kommer gå bra" härligt :)
Håller tummarna att det inte är negativa svar du får killen/Kram

jarmo salminen

27 Feb 2013 17:18

Jag förstår att du har det kämpigt och det känns för jävligt att jag inte kan hjälpa men kämpa på grabben min du är på god väg och visst kommer allt att bli bra. Älskar dig.

Kommentera

Publiceras ej