No more morphine!

24kommentarer

Ja, morfinet var verkligen inte min bästa vän. Visst, det hjälpte mot smärtorna, men inte annars.
Väldigt mycket drömmar, dååligtmed sömn och sen en snedtripp på det, sen så plockade de bort mig helt från allt vad morfin heter.
 
(Bildkälla: http://redmetroid44444.deviantart.com/art/Acid-Trip-58100382)
 
Jag återkommer så snart jag har återhämtat mig själv lite, ville bara ge ifrån mig ett livstecken till er som redan troget följer min blogg.
biverkningar, morfin, smärtlindring, snedtripp,

24 kommentarer

Jenny Mahlberg

21 Dec 2012 17:42

Men fy vad läskigt.....

Svar: Mycket läskigt kan jag lova!
Lari Salminen

Beem

21 Dec 2012 19:16

Åh så roligt att höra av dig.
Fy så jobbigt med morfin och allt det medför.
Sköt om dig och din lilla familj.
Jag hoppas verkligen på en ljusning.
Styrkekramar

Svar: Tack så mycket för din kommentar, det värmer att ni sitter och väntar på att höra av mig lite.
Lari Salminen

Camilla

21 Dec 2012 20:33

<3

Zandra

21 Dec 2012 22:46

Hamnade här av en ren slump ikväll. Jag var inne för ett par veckor sedan, någon gång i november och ikväll kom jag att tänka på dig och hur läget var.

Kullar och dalar, med- och motgångar, det finns det många av här i livet. Som styrker och hjälper på sina sätt. Jag tror att det kommer att bli bra. Du verkar stark och jag tror innerligt att du tar dig igenom det här tack vare, främst dig själv, men också din fina lilla familj. Jag kikade just in på Elins blogg och såg ett alldeles ljuvligt klipp på Ludvig när han kryper och skrattar. Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det här, men jag tror på dig!

thinki.se

22 Dec 2012 06:39

Huga vilken pers. Hemskt med en medicin som drar så mycket biverkningar med sig.

Susanne

22 Dec 2012 06:55

Usch vad obehagligt! :-/ Håller tummar å tår för att du får må bättre snart å återfinner kraft! Å så önskar jag dig en god jul! Nu har årets mörkaste dag varit och ljusare tider väntar, det gäller nog för dig också! :-)

✫ Fru Eriksson

22 Dec 2012 10:18

Mmmm...Förstår uschiamej :(
Roligt att "se" dig !Lämnar stora varma styrke-kryis-God Jul Kraaaaaaaamar från mig ....

Inger Maryissa

22 Dec 2012 19:45

Trist att det blev så besvärligt p.g.a morfinet också
Tänker på dig och ser fram emot när du skriver igen och hoppas att du känner dig piggare snart igen
stor kram



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

23 Dec 2012 03:53

Morfin är bra som attans för vissa men mindre bra för många. Några nära har haft cancer och de funkade inte med morfin för dem heller.
Hoppas du återhämtar dig snart och att det hjälper med andra medel.

Skönt att du skrev iaf. Imorgon är det julafton och jag önskar dig redan nu en god jul och ännu mer styrka!

Många stora kramar.

Solveig

23 Dec 2012 11:02

Tankarna går ofta till DIG! Sänder en massa kämpa-på tankar-vi är många som delar Din strid mot inkräktarna! Och önskar att DU får "lön för mödan" SNART!
GOD JUL-hälsningar från ett snöigt S-vall.

Izabella

23 Dec 2012 21:29

Hoppas du mår bättre och att du kan tillbringa julen med dina nära och kära. God jul och kämpa på!!!

Birgitta

23 Dec 2012 22:13

Många infektionsfria kramar till Dig och Din lilla familj. En fridfull Jul önskar jag Er utan för mycket biverkningar.

Anders

24 Dec 2012 01:31

Följt din blogg! Kämpa in i kaklet!! Hemsk sjukdom för alla som drabbas och även för deras anhöriga & vänner... Har tyvärr sett detta på nära håll innan men din GVH verkar balanserad och det tyder ju på att det kommer lösa sig!! Lycka till & god jul!

✫ Fru Eriksson

24 Dec 2012 09:44

Vill bara säga att jag tänker på Dig & din fina familj...
**God Jul Kram** från mig !

Beem

24 Dec 2012 11:27

God Jul till dig och din familj.
Jag önskar så att du ska få en bra jul.

En stor bamsejulkram.

Annika Wulf

24 Dec 2012 19:46

Känner Dig inte men ramlade in på bloggen av en händelse! Fortsätt kämpa för det vänder det lovar jag Dig. Sonen, i dag 28 år, drabbades av AML för 3.5 år sedan. Behandlad med cytostatika, strålning samt stamceller från lillebror. I dag mår han alldeles utmärkt; jobbar heltid som sjuksköterska och livet rullar på. Allt gott önskar jag Dig. Annika W

klara

25 Dec 2012 14:11

önskar er en god jul med massa kärlek och närhet, krama din lilla pojke och kyss din kvinna...se framåt och fortsätt att kämpa! detta ska gå vägen!

ha en underbar jul!
kram och varma tankar om ett ännu bättre 2013!

Amanda

25 Dec 2012 23:20

Såg att någon hade länkat din blogg och tittade in av slump. Hoppas verkligen att du klarar det här och blir frisk! Håller tummarna för dig

✫ Fru Eriksson

26 Dec 2012 11:40

Vill ge god fortsättnings - kryis -styrkekram till dig & din fina fru!Tänker mycket på er ...

Beem

26 Dec 2012 15:34

Bara en liten annandagshälsning till dig och din familj.
Jag tänker på er.

Petronella

26 Dec 2012 15:35

Du kommer klara allt det här! Du verkar vara en riktig kämpe & det må vara jobbigt nu men se ljust på framtiden :) önskar dig all lycka till, du är bäst!

Emily

26 Dec 2012 17:56

Hej, ville bara skrva ett par saker.
jag tycker det är OTROLIGT starkt av dej att blogga om en sån här sak.
en av mina vänner hade cancer och klarde sej, är frisk förklarad.
om hon klarade det klarar du det också !
det vet jag ;)
Ta hand om dej !

Veronica

27 Dec 2012 16:02

Jag hoppas att du snart (eller helst redan nu!) mår bättre och att du orkar umgås med lilla familjen. Önskar er alla en god fortsättning! Snart är det ett nytt år. Ett nytt FRISKT år!

Leila

31 Dec 2012 05:25

Nu har jag läst din blogg ett tag, och fascineras av din kamp, din styrka och vilja. Men det é väl den finska sisun :) Jag är själv halvfinsk. Vill önska dig & Elin ett riktigt gott nytt år. Och jag hoppas och tror att det bara kan bli bättre. Lycka till och fortsätt att kämpa. Kr@m från Leila

Kommentera

Publiceras ej