Utan er vore jag tom!

3kommentarer

Det kan hända att någon har sagt att jag har ett stort hjärta, och det kan säkert stämma ibland, men det blir mindre plats där för varje dag som går.
 
Sjukdomen har mest haft en jäkla massa negativa saker med sig i bagaget, men något som verkligen har varit bra är att jag har upptäckt hur otroligt viktiga Elin och Ludvig är i mitt liv. Visst, jag visste ju det innan jag blev sjuk med, men det är ändå helt otroligt vad de har fått gå igenom, kämpa med dagligen och stå ut med under den tiden jag har varit sjuk, och ändå så finns de bredvid min sida dag som natt ändå.
 
Det är många som har stötta mig längs den här hemska resan, men ingen kommer i närheten av att ge mig den kraft och ork att besegra cancern som Elin och Ludvig.
 
Utan er, vet jag inte om jag hade tagit mig igenom det här!
 
Jag är kanske inte den bästa på att förklara min kärlek till er, men jag hoppas att ni vet hur viktiga ni är och hur tacksam jag är för att ni finns i mitt liv!
 
 
Jag älskar er!
 

3 kommentarer

Fru A.E

14 Feb 2014 18:06

Så fina ni är...
Hjärtliga kramar

jarmo salminen

15 Feb 2014 11:31

Vackert Lari.

thile

16 Feb 2014 10:03

Så vakkert ♡....
Lykke til videre!

Kommentera

Publiceras ej