Ludvig 1 år!

13kommentarer

Vår önskan gick hem, vi fick komma hem innan Ludvigs födelsedag!
 
Idag så fyllde vårt lilla underverk ett år, och det har firats med tårta, paket och besök!
 
Det är helt otroligt att det redan har gått ett år, och när jag tänker tillbaka på året som har gått så är det lite med en klump i magen men med stor stolthet ändå.
 
Klumpen i magen är ju helt beroende på min jäkla sjukdom som har gjort att jag inte kunnat vara den pappa som jag har velat vara. Det är ju en hel del saker som jag inte har kunnat göra och när jag har varit på sjukhuset och varit infektionskänslig så har inte Ludvig kunnat vara med mig.
 
Elin har fått dra ett enormt lass och har gjort det helt otroligt bra. Bara en sån sak som att byta blöjor, vilket jag inte har fått göra när jag blev sjuk, det har Elin gjort utan att klaga. Ja det är bara en liten sak i det stora hela och när jag väl har kommit hem och kunnat vara pappa, då har jag inte alltid haft orken till att göra allt som jag velat. Då har Elin dragit lasset igen och gjort det utan att klaga en enda gång!
 
Jag tror inte att jag behöver påpeka att jag har världens bästa fru och att hon är en underbar mamma till Ludvig, men jag gör det ändå!
 
Men, med facit i hand, så har ju faktiskt allt gått bra ändå... Ludvig vet ju att det är jag som är pappa och tyr sig till mig med massor av kärlek.
Jag menar inte att jag har varit en dålig pappa utan jag har bara inte kunnat vara den pappa som jag hade tänkt mig vara.
Det bästa är ju att vi har massor av år då vi kan ta igen förlorad tid.
 
Idag har det bara varit en massa glädje och leenden, och det är det jag tar tillvara på!
 
(Gos med pappa tycker pappa om)

(Dags för tårta för första gången)

(När man fyller år får man kladda så mycket man vill)

(Fick flera olika presenter)

(Ballonger är ett måste ju... finklädd innan tårtan)
Ludvig, födelsedag, presenter, tårta,

13 kommentarer

Anonym

07 Feb 2013 21:00

Världens sötaste go'unge! GRATTIS lill-huligan! /Tant Sarah

Beem

07 Feb 2013 21:14

Åhh jag ryser när jag läser.
Så underbart att ni är hemma.
Nu kan ni rå om varandra och bara njuta. Det kommer säkert jobbiga dagar men nu är du på rätt väg. Ni är ju två om detta - du har en fantastisk fru som är ett fantastiskt stöd - det kan jag verkligen förstå när jag läser det du skriver.
Ett extra stort grattis till Ludvig på 1-årsdagen.
En stor kram till er alla tre.

jeanette

07 Feb 2013 21:15

Härligt att du fick va hemma när Ludvig fyllde 1 år. Grattis till er lilla sötnos.

Joa

07 Feb 2013 21:24

YEAH! Fantastiska nyheter och bästa presenten för Ludvig att ha pappa hemma.

Föräldrar är på plats i Sth och alla hälsar och grattar så gott! Mamma hälsar att hon hade känt igen dig om hon sett dig på stan idag... ;-)

Kram!

Pauline

08 Feb 2013 00:37

Önskar dig all lycka med sjukdomen och hoppas ni hade en bra dag hela familjen . Grattis till lilla Ludvig :)

Kramar

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

08 Feb 2013 00:54

Grattis till er fine prins och underbart att det blev som ni önskat :)

✫ Fru Eriksson

08 Feb 2013 10:29

Åh,så underbart mina ögon tåras & jag är så glad för er skull...
Sååå mysigt med pappagos & grattis till den söte 1-åringen/Puss på kinden från mig & Kram på Er!

Madde

08 Feb 2013 14:44

Underbart att läsa att du kommit hem . Jag vet verkligen vad du gått igenom och hur skönt det är att komma hem till sin familj . Jag fick stamceller 14 september 2012 . Lycka till hemma nu ! Madde

Linda

08 Feb 2013 19:54

Åh! Har lärt mig så otroligt mycket av din designblogg, så jag kikade in där nu idag för första gången på ett tag sedan jag lade ner min blogg, bara för att titta in. Och så såg jag den här bloggen du har. Vad tråkigt att höra om din sjukdom! Men jag önskar dig och er massor massor massor av lycka till och jag hoppas innerligt att det blir bra en dag! Att kämpa är aldrig förgäves!!!! Styrkekramar!!!!! :)

Anonym

09 Feb 2013 12:26

jag bara log när jag läste att du hann komma hem! =))) härligt härligt... grattis lillen på 1års dagen också.

Lovisa - Mångsysslare

10 Feb 2013 10:04

Men vilken liten sötnos till son du har! Och vilken klippa till fru!

Svar: Ja utan min fru hade jag aldrig klarat av det här.. hon har varit en enormt stöd hela vägen!
Lari Salminen

Anonym

10 Feb 2013 11:19

Toppen bilder.

Annette Forslund

11 Feb 2013 21:47

Grattis Ludvig..på 1-årsdagen och till dina fina föräldrar.
Lari ,du är och blir en bra pappa med detta året i din ryggsäck...
Härligt att ni äntligen är tillsammans,ha det fint !!
Puss
Annette

Kommentera

Publiceras ej