So far so good!

17kommentarer

Jag fick höra nu på morgonen att skördningen av cellerna hade gått riktigt bra, vilket jag hoppas innebär att de fick så pass mycket att de kan frysa ner lite för ev behov senare med.
 
Planet hem till Sverige är bokat och om allt går som planerat så kommer transplantationen att ske sent ikväll, strax innan midnatt, men det innebär ju fortfarande att min önskan skulle slå igenom.
Men blir det något strul med plan eller annat, så blir det transplantation imorgon bitti istället, vilket inte är fy skam det heller för det är dagen då Ludvig fyller 10 månader.
 
Pirrigt känns det i hela kroppen iaf, och jag känner mig ganska så känslomässig inombords, det är en stor dag det här och mycket står på spel!
 
Men allt ska gå bra, det har jag bestämt för längesen och många med mig!
leukemi, stamcellstransplantation,

17 kommentarer

Jenny

06 Dec 2012 11:57

Skönt att det verkar gå enligt planerna!

Solveig

06 Dec 2012 11:58

HÅLLER tummarna för transporten och sen att allt går BRA! KRAM

jeanette

06 Dec 2012 12:25

Härligt att det går efter planerna hitills. Ska tänka på dig i morgon bitti. Kramar

Åsa E

06 Dec 2012 12:30

Håller tummarna för transport och att allt går bra för dig :)

✫ Fru Eriksson

06 Dec 2012 12:37

Håller mina tummar så de blir blå för dig,Lari...
/Kramar om!

Gudrun

06 Dec 2012 12:51

Jaaa!! Massor av tummar här också. :-)

Angelica Björlin

06 Dec 2012 13:04

Hoppas verkligen att det går bra för dig!

Ida

06 Dec 2012 13:05

Lycka till! Tänker på dig och håller tummarna att allt kommer att gå bra! Kram Ida

Susanne

06 Dec 2012 13:09

JA klart det ska gå bra! Andra alternativ finns inte!!! :)

Anonym

06 Dec 2012 13:13

Hittade din blogg via Babbis och håller nu tummarna för att allt ska gå väl, just på den här dagen - Finlands självständighetsdag. Kram!

Carita Liljendahl

06 Dec 2012 13:15

Hittade din blogg via Babbi Jonssons. Hoppas nu så som många andra att allt ska gå vägen för dig - och att just 6.12.2012 blir ett bra datum för dig. Kram!

jeanette

06 Dec 2012 13:18

Lari hoppas det inte gjorde något men jag gjorde ett inlägg om dig på min blogg. Lycka till ännu en gång.

Svar: Det gör absolut inget, bara trevligt om mitt budskap kan spridas vidare!
Lari Salminen

birgitta

06 Dec 2012 15:13

Jag kan riktigt se stammcellerna flyga till Dig som snö. Jag har mina egna nerfrysta på Sahlgrenska. Det är skönt att ha dom där vid behov.
Idag håller jag på Dig och Finland, men annars vete sjutton(ishockey) Kram

Svar: Ja det är verkligen bra att ha nedfrusna vid ett senare behov. Så gick det inte att göra för mig utan jag behövde en donator.Haha, nä när det är hockey, då har jag många fiender istället...
Lari Salminen

Beem

06 Dec 2012 15:52

Det kommer att gå bra. Jag känner på mig att det blir op ikväll.
Det här är som att läsa en spännande bok att gå in och kolla om du skrivit något mer. I ditt fall överträffar verkligheten dikten.
Jag håller tummarna hårt.

Svar: Tack så mycket för den kommentaren... värmer verkligen att det känns spännande att kika in här.
Lari Salminen

Inger Maryissa

06 Dec 2012 19:15

Håller tummarna för att transplantationen sker idag.
men som du skriver är det ju ok att det blir imorgon bitti också.
Och kan tänka mig det känns pirrigt och känslomässigt, efterom detta är ju en stor grej.
Tänker på dig och allt ska nog gå bra

Veronica

06 Dec 2012 23:51

Jag håller tummarna över att du är iväg på stamcellsäventyr i skrivandets stund. Men du har rätt, imorgon är ju också en alldeles fin dag för nya stamceller. Kan dock tänka mig att det är skönt att "få det gjort" så att säga.

Grattis på dagen idag!

jarmo salminen

07 Dec 2012 14:01

Krama Ludde på 10 månaders dagen.

Svar: Det ska jag göra... iaf hälsa till honom, han är fortfarande snuvig så.
Lari Salminen

Kommentera

Publiceras ej